Friday 12 August 2011

Britney Spears Diharam Memiliki Telefon Bimbit

Britney Spears
      
Artis yang sering mengundang masalah dan kontroversi yang tak habis-habis, Britney Spears, 29 telah diharamkan daripada memiliki telefon bimbit agar dapat mengawal tingkah lakunya. Tambahan pula, keputusan ini diharapkan mampu mengelakkannya daripada terseret lagi dengan masalah lain.

Menurut The Sun, keputusan tersebut diputuskan kerana penyanyi bermasalah ini telah menyalahgunakan telefon bimbit dengan menghantar gambar bogelnya kepada bekas bodyguard nya, Fernado Torres Flores.

Fernando Flores

Fernando Flores, 30 mendakwa Britney telah menghantar mesej yang mengandungi gambar bogelnya dari telefon bimbit penyanyi tersebut pada tahun lepas.

Ketika dibicarakan di mahkamah, Britney telah mendakwa dirinya tidak lagi memiliki sebuah telefon bimbit sejak bulan Mac lalu. Bagaimanapun, dia tidak memberi langsung sebarang alasan sebab tidak memiliki telefon.

Bapanya, Jamie masih lagi memiliki kuasa undang-undang untuk menjaga dan mengawal tingkah laku penyanyi lagu Oops! I Did It Again itu.




6 comments:

  1. kenapa plak..yerk..macm2 hal dengan britney

    ReplyDelete
  2. @HAFIZAL
    biasala..artis omputih kan..hehe

    ReplyDelete
  3. kalau lah kita tak ada hp sehari..cam ne ye?

    ReplyDelete
  4. @ct N honey
    pakai public phone..hehe

    ReplyDelete
  5. dulu2 minat giler ngan britney smpi nak jd mcm dia
    kesian dia..rsnyer sbb tekanan kot time dia fames dulu, every eye is on her

    ReplyDelete
  6. @Jue
    kesian kan..bukan sahaja berada di puncak populariti akan merasai tekanan malahan ketika jatuh juga akan terus tertekan.

    ReplyDelete

Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...