Monday 8 August 2011

England: Lampard Tersisih, Tom Cleverley Dipanggil

Lampard

Pemain midfield Chelsea, Frank Lampard bakal tersisih daripada skuad England untuk menghadapi Belanda pada hari Rabu ini kerana masih mengalami kesakitan.

Lampard bakal menyertai Jack Wilshere dan Michael Carrick dalam senarai pemain midfield yang tidak dipanggil bagi pertemuan tersebut, selepas dia mengalami jangkitan tekak.

Tom Cleverly

Tom Cleverley, pemain Manchester United yang kini semakin menyerlah telah dipanggil sebagai gantian selepas dia dimasukkan ke dalam prestasi yang mengagumkan untuk Manchester United dalam kemenangan Piala Community Shield ke atas musuh setempat Manchester City Ahad lalu.

Selain itu, penyerang Aston Villa, Darren Bent juga terpaksa menarik diri daripada senarai pasukan kebangsaan England kerana dia sedang dirawat akibat kecederaan bahu.

Danny Welbeck, seorang lagi pemain remaja Manchester United yang mempamerkan aksi yang memuaskan pada hujung minggu lalu, berkemungkinan besar bakal berada dalam senarai skuad England.

Lawan England nanti, Belanda juga bakal tampil tanpa penyerang Arsenal, Robin van Persie, disebabkan penyerang itu kini mengalami masalah kecederaan buku lali.

Barisan skuad England: Robert Green, Joe Hart, David Stockdale, Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Phil Jagielka, Joleon Lescott, Micah Richards, John Terry, Kyle Walker, Gareth Barry, Tom Cleverley, Stewart Downing, Adam Johnson, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Ashley Young, Andy Carroll, Peter Crouch, Wayne Rooney, Danny Welbeck.




No comments:

Post a Comment

Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...